[slikom] Indeksiranje u Winampu

  • From: "Misa Radovanovic" <musicmaestro@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Apr 2011 01:25:15 +0200

Pozdrav, svima.
   Iz nekih razloga u jednom folderu imam mesane babe i zabe, sto ce reci
failove i foldere.
   Zanima me da li mi ko moze objasniti kako  da u tako postavljenom folderu
pomocu indeksiranog broja u Winampu pronadjem i odgovarajuci fail.
   Da pokusam da objasnim.
   U samom folderu bez obzira sta je u pitanju, indeksiranje se vrsi kao da su
sve u njemu failovi.
   To sto neki takav fail u sebi ima vise failova to e ne priznaje.
   Kada je rec o indeksiranju faila u winampu, a to je onda kada neki fail
pocinje da svira peva ili prica, indeksiranje je drugojacije.
   Do ovog trenutka ne znam koji se princip primenjuje.
   Dakle, razlicito je indeksiranje u samom folderu, u kome imai foldra i
failova, a razlicito u winampu.
   Pitam:
   Kako ta dva indeksiranja da u saglasim, sem da verovatno u folderu u kojem
postoje folderi i failovi sve pretvorim u failove.
   To resenje mi je za sada iz nekih razloga zaista neprihvatljivo.
   Izvinjavam se na ovako dosadnoj poruci, ali mozda ce neko doci u slicnu
situaciju, kao sto sam ja sada.
   Hvala onima koji su me pre svega razumeli sta mi treba, a jos vise onima,
koji bi mi mogli dati pravu sifru za ovaj problemcic koji imam.