[slikom] Re: Indeksiranje u Winampu

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Apr 2011 06:29:26 +0200

    Zdravo Miso,

    Nisam se ovog jutra nesto posebno bavio analizom tvoje poruke.  Kada je u
pitanju, indeksiranje, ja bih rekao, sortiranje fajlova koji se sviraju u
Winamp-u, sve mogucnosti su dostupne u: "Winamp playlist editor. Tu mozes sa
liste ukloniti neki fajl a da on nece biti obrisan u folderu iz kojeg se svira.
Mozes na listi fajlove pomjerati na gore ili na dole. Mozes sortirati po
nekoliko kriterijuma i slicno.

Korak prvi.     U Winamp playlist editor ulazis tako dok si u samom Winamp
programu i dok on svira tvoje babe i zabe, pritisni: Alt+e, da se otvori prozor
od Winamp playlist editora. Onda sa Control+Tab, predi u taj prozor. Koliko ce
puta trebati pritisnuti Control+Tab to ce da zavisi da li ti je u Winamp
programu otvoren jos neki prozor. Sa Alt+e, ces zatvoriti ovaj Winamp playlist
editor isto kao sto si ga i otvorio.
Korak dva. Kada si presao u Winamp playlist editor, imas listu svih fajlova
koji su na listi iz pokrenutog foldera ili foldera u mnozini. Sada mozes da
sortiras, pomjeras, brises i slicno. Napisah, ovo se desava samo u playlisti a
nei u folderu iz kojeg si pokrenuo fajlove za sviranje.
Korak tri. Dostupno je mnogo precica sa tastature u Winamp playlist editoru. Za
listu svih precica,  koje su ti na raspolaganju, pritisni: Insert+w.  Ti
koristi one koje ti trebaju. Kao primjer od tih mnogobrojnih precica navodim
nekoliko:

Pomjeri fajl za sviranje po listi na dole: ALT+strelica dole.
Pomjeri fajl za sviranje po listi na gore: ALT+strelica gore.
Sortiraj po naslovu: CTRL+SHIFT+1.
Sortiraj po imenu fajla: CTRL+SHIFT+2.
Obrni redosled na listi: CTRL+R.

    Pozdrav, Gradimir.

From: Misa Radovanovic
  Subject: [slikom] Indeksiranje u Winampu

  Pozdrav, svima.
     Iz nekih razloga u jednom folderu imam mesane babe i zabe, sto ce reci
failove i foldere.
     Zanima me da li mi ko moze objasniti kako  da u tako postavljenom folderu
pomocu indeksiranog broja u Winampu pronadjem i odgovarajuci fail.
     Da pokusam da objasnim.
     U samom folderu bez obzira sta je u pitanju, indeksiranje se vrsi kao da
su sve u njemu failovi.
     To sto neki takav fail u sebi ima vise failova to e ne priznaje.
     Kada je rec o indeksiranju faila u winampu, a to je onda kada neki fail
pocinje da svira peva ili prica, indeksiranje je drugojacije.
     Do ovog trenutka ne znam koji se princip primenjuje.
     Dakle, razlicito je indeksiranje u samom folderu, u kome imai foldra i
failova, a razlicito u winampu.
     Pitam:
     Kako ta dva indeksiranja da u saglasim, sem da verovatno u folderu u kojem
postoje folderi i failovi sve pretvorim u failove.
     To resenje mi je za sada iz nekih razloga zaista neprihvatljivo.
     Izvinjavam se na ovako dosadnoj poruci, ali mozda ce neko doci u slicnu
situaciju, kao sto sam ja sada.
     Hvala onima koji su me pre svega razumeli sta mi treba, a jos vise onima,
koji bi mi mogli dati pravu sifru za ovaj problemcic koji imam.