[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Före Internet...

  • From: Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 6 Jan 2014 22:06:28 +0100

För upplysnings skull ska också påminnas om att Fabbe (Fabian Norlin) och
Stewe Lundin är personliga vänner och alltså i maskopi; deras
"argumentering" är alltså inte mer värt än så.
Från 3 september 2013, då Fabian just gjort sig till medlem på listan och
hälsades välkommen av polaren Stewe:

> "Vi kan ju höras offlist också. Samt kanske ta den där lunchen vi
planerade i våras. :)"

//www.freelists.org/post/skriva/SKRIVA-Re-SKRIVA-Re-SKRIVA-Re-SKRIVA-Microsoft-kper-Nokia

Ska man hyckla och manipulera, så ska man göra det ordentligt. Tydligen.

-- Rickard

Den 6 januari 2014 21:14 skrev Rickard Berghorn <rickard.berghorn@xxxxxxxxx>
: