[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Före Internet...

  • From: Stewe Lundin <stewe.lundin@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 6 Jan 2014 16:05:54 +0100

Det vore kul om fler var aktiva på listan men jag tror att flertalet, som
har vettiga saker att framföra, tröttnat på Berghorn och hans haranger och
fabulerande. Jag tittade i listarkivet i går och såg ett par inlägg från
ovan nämnda.
Undrar stilla vart gränsen för förtal går och om det inte är så att den är
passerad.
Jag funderar skarpt på att sluta prenumerera på listan då den är mer eller
mindre dödad av Berghorn som raljerar med sina exceptionella kunskaper om
ditt och datt.  Lite förvånande att vi inte läser om mannen i tidningar och
annan media. och ser honom emottaga Nobelpris efter Nobelpris.
Hans ton gentemot andra på listan är helt förkastligt dålig. Jag känner att
det känns meningslöst att bidra till listan och försöka föra någon form av
vettig dialog i detta forum.
Oavsett vilka egenskaper Berghorn besitter så är ödmjukhet inte en av dem.

Ahrvid!
Har du inte administrativa rättigheter över listan och kan utesluta
prenumeranter efter dylika på hopp som han faktiskt ägnar sig åt.

/Stewe