[SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Re: [SKRIVA] Microsoft köper Nokia

  • From: Fabian Norlin <skriva@xxxxxxxx>
  • To: Skriva <skriva@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 3 Sep 2013 17:44:37 +0200 (CEST)

On Tue, 3 Sep 2013, Stewe Lundin wrote:
> Tjenare Fabian...
> V?lkomment till listan...

Tack!

> D? har vi lite m?jlighet till utbyte av noveller d?...
> Sitter just nu och skissar lite p? ett synopsis...
> Kanske en bok s? sm?ningom .

Absolut. Kan vara kul att läsa nåt som nån man känner skrivit. Och det kan
vara bra att få lite konstruktiv kritik också.

Själv har jag egentligen inte större ambitioner, utan skriver väl för att
det är kul att få fast detaljer, samt liksom förankra olika drömmar och
fantasier. Egentligen är det precis samma sak som när barn leker med bilar
och dockor och sånt -- bara mera avancerat. Men sen är det ju roligt att
skapa något som nån annan kanske får nöje av med!

Vi kan ju höras offlist också. Samt kanske ta den där lunchen vi planerade
i våras. :)

Vänliga hälsningar
Fabian Norlin