[SKRIVA] Re: Finncon IV

  • From: Ove Ridé <nitro2k01@xxxxxxxxx>
  • To: skriva@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Jul 2009 17:34:22 +0200

2009/7/14 Olof Bjarnason <olof.bjarnason@xxxxxxxxx>:

> VA?! Hur har jag kunnat missa att du har en blog Ahrvid?
Dast det är ju inte en blog, annat än till namnet, utan mer av en
sporadiskt uppdaterad statisk sida.

För övrigt Olof, varför apar du efter Ahrvids nonsens med att stava
böjde former av ordet blog med ett g? Bara för att han gör det behöver
inte du göra det.

--
/Ove

-----BEGIN 2ROT13 MESSAGE-----
Blog:
<http://gameboygenius.8bitcollective.com/>
SKRIVA på Lysator. Ditt Ahrvid-fria alternativ:
Sätt på ett par flipflops, vippa på rumpan
och gör det här till en minnesvärd sommar!
-----END 2ROT13 MESSAGE-----