[SKRIVA] Finncon IV

  • From: Ahrvid Engholm <ahrvid@xxxxxxxxxxx>
  • To: <skriva@xxxxxxxxxxxxx>, <sverifandom@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 12 Jul 2009 09:46:49 +0200

Nå, sitter nu hemma hos Tom Ölanders son, där jag slafat. Kom hit sent, sent så
där 4 på morgonen. Vi har suttit och bytit anekdoter om Tom, Finlands Mr SF.
Gårdagen blev lång.  Bevistade bl a det finlandssvenska programmet, med t ex
ett par för mig tidigare okända fantasyförfattarinnor.
  Missade dock alla hedersgästtal osv. Vädret är bra. I torsdags var det nästan
full storm när jag anlände med färjan. I fredags var det mulet. Nu skiner solen.
  Lördag kväll hade vi bordshockey-turneringen. Jag tror att jag förlorade alla
matcher... (Nej, förresten, en match vann jag!)
  Sedan var det fest. Snackade litet med de norska deltagarna.
  Katten heter Asuna.

IQ-HJÄLP! (DN NoN 00.02.07) Sänd bidrag till Fantastiknovelltävlingen 2010
(1000 kr i förstapris) senast 31/8 till fantastiknovell@xxxxxxxxxxx och
ahrvid@xxxxxxxxxxx .

Invite your mail contacts to join your friends list with Windows Live Spaces.
It's easy!