[openyourmind] Re: Σχετ: [openyourmind] Re: Σχετ: [openyourmind] Ξεκινά το πρωινό συσσίτιο στα σχολεία της Θεσσαλονίκης

  • From: ΖΩΗ ΣΩΤΗΡΙΟΥ <mousikos1982@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 07 Feb 2012 20:09:28 +0200

Καλησπέρα Κωστή και Αλεξάνδρα μου! Θα μου επιτρέψετε τώρα ν' απαντήσω κι εγω κάπως...αντιδραστικά στο θέμα αυτό,έτσι; Οκ, φίλτατοι τυφλοί αγωνιστές! Θέλω κι εγώ επίδομα, ως εκπαιδευτικός για τους παρακάτω λόγους :

1. Ανθυγιεινά διότι κάθε χρόνο αρρωσταίνω ( εγώ και όλοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί μου συνάδερφοι ) τουλάχιστον 4 φορές και παρακαλάω πότε θα μπει η ΄Ανοιξη να γιάννω! Ποικιλία από ασθένειες, όπως γρίππη, γαστρεντερίτιδα και πολλών άλλων τύπων ιώσεις του ανώτερου κυρίως αναπνευστικού! Καθώς επίσης και για τις τσιρίδες που βγάζουν τα βλαστάρια σας στα διαλλείματα, θαρρείς και μόλις απελευθερώθηκαν από τα δεσμά χρόνιας δουλείας στους Τούρκους! Το κεφάλι σου γίνεται άμεσα κουδούνα!

2. Επίδομα βαρέων και αυτή τη φορά ως ειδικότητα και πιο συγκεκριμμένα ως εκπαιδευτικός Μουσικής, καθώς εκτελούνται μεταφοραί απ' τον έναν όροφο στον άλλο και απ' το ένα κτίριο στο απέναντι μουσικών οργάνων ( Αρμονίου, κρουστών ) καθώς και συνδυαστικά βιβλίων και ραδιο-cd! Όλα αυτά σε τέσσερα, διαφορετικά κάθε χρόνο, σχολεία !

Άν βρίσκετε λογικά τα λεγόμενά μου, τότε θα θεωρήσω κι εγω λογικό το αίτημά σας για τη χορήγηση του ιδίου επιδόματος για το επάγγελμα του τηλεφωνητή,οκ;
Ρε άντε να συνέρθουμε λίγο λέω εγώ!!!!! Sorry κιόλας!!!

Στις 7/2/2012 11:29 πμ, ο/η Κούβαρης Κώστας έγραψε:

Καλημερα Αλεξάνδρα δεν μιλαω για τους οδοκαθαριστες.Αλλα για ορισμενους τυφλους που καναν διαδηλωση εξω απο το υπουργειο ζητωντας το επαγγελμα το Τηλεφωνητη να συμπεριληφθει στα βαρεα και ανθειγινα γι αυτην την ντροπη μιλω.Στις 6/2/2012 11:22 μμ, ο/η Alexandra Hliakh έγραψε:
δεν θυμαμε στους σκουπιδιαριδες βαλανε βαρεα γιατι μεχρι προσφατα δεν ειχαν ουτε στους τραυματιοφορης νομιζω οτι κατι θα παουν τωρα και αν ξερεις καλησπερα