[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Χριστουγεννιάτικες ευχές

  • From: "Chrysella Lagaria" <xlag82@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 1 Jan 2012 07:07:21 +0200

Πιλάρ μου, αυτό είναι το πρώτο δικό μου μήνυμα της χρονιάς εδώ και δικαιωματικά
πηγαίνει σε σένα!

σ'ευχαριστώ ειλικρινά για τις ευχές σου!
είσαι μέσα στη λίστα αυτή μια φωνή ξεχωριστή! στα λόγια σου υπάρχει πάντα
συναισθηματισμός αληθινός και όχι φτιαχτός, ειλικρίνεια και ένας ρομαντισμός
ασυνήθιστος για τους καιρούς μας αλλά που όλοι νομίζω τον έχουμε ανάγκη!
να έχεις μια όμορφη χρονιά, γεμάτη ξεχωριστές στιγμές, δυνατές συγκινήσεις, να
κρατήσεις πάντα αυτή την αισιοδοξία το χαμόγελο και την εμπιστοσύνη στο αύριο,
στο "όλα θα πάνε καλά", να έχεις ανθρώπους γύρω σου που θα σ'αγαπούν γιαυτό που
είσαι καιόλη την αγάπη και τη θετική σου διάθεση θα είναι έτοιμοι να τη δεχτούν
και να την εκτιμήσουν!
σε ότι αφορά εμάς, τα αισθήματα είναι αμιβαία! από όσο με έχεις γνωρίσει
σίγουρα θα έχεις καταλάβει πως την εκτίμηση μου δεν την χαρίζω, τη δίνω όπου
θεωρώ ότι υπάρχει λόγος να τη δώσω και εσύ την έχεις κερδίσει το ξέρεις! μακάρι
να υπήρχε χρόνος για όλα, μακάρι να μπορούσα να διαχειριστώ αλλιώς το χρόνο
μου, δε χανόμαστε όμως εμείς! ήται υπάρχω σε αυτή τη λίστα ήται όχι, εδώ
τριγύρω θα είμαι ξέρεις που θα με βρεις!
καλό πρωινό  και ολόψυχα καλή χρονιά σε όλους! συγγνώμη για τα λάθη,
καταλαβένετε! τα ποτάκια λόγω της ημέρας ήταν... λίγα παραπάνω! φιλιά