[openyourmind] Re: [openyourmind] Ανέκδοτο: Η εξομολόγηση

  • From: "George Symeonidis" <pontios22@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 7 Feb 2012 11:49:34 +0200

ΧΑΧΑ!!! ΜΠΡΆΒΟ Βασίλη πολυ καλό!!!
  ----- Original Message -----
  From: Βασίλης Σιώτος
  To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  Sent: Tuesday, January 31, 2012 11:58 AM
  Subject: [openyourmind] Ανέκδοτο: Η εξομολόγηση

  Πάει ο τύπος σ' ένα ιερέα για να εξομολογηθεί. Του λέει ο ιερέας:
  - Πες μου, τέκνον μου, τι αμαρτία πιστεύεις ότι έχεις κάνει;
  Ο τύπος αρχίζει να μιλά:
  -Πήγα μια μέρα στο σπίτι της αρραβωνιαστικιάς μου, για να πάμε βόλτα.
  Αυτή όμως έλειπε. Ήταν εκεί η μεγάλη της αδελφή. Ε, τώρα, μόνη αυτή στο
σπίτι, μόνος εγώ, έγινε το κακό.
  - Μα παιδάκι μου, με τη μεγάλη αδελφή της αρραβωνιαστικιάς σου πήγες να το
κάνεις.
  - Δεν ήταν μόνο αυτό, συνεχίζει ο μεταμελημένος τύπος, που συνεχίζει
ακάθεκτος.
  - Την άλλη μέρα που πήγα ήταν εκεί η μικρή της αδελφή. Ε, τώρα, μόνη αυτή,
μόνος εγώ, δεν άργησε να γίνει το... κακό.
  Ο πάτερ άκουγε και δεν πίστευε στ' αυτιά του.
  - Τέκνον μου, είναι βαριά τα κρίματά σου, αμφιβάλλω αν συγχωρεθούν.
  Ο τύπος όμως δεν είχε τελειώσει:
  - Ξέρετε, πάτερ, κι άλλη μια φορά πήγα σπίτι και βρήκα μόνη τη μητέρα της. Τι
να σας πω. Μόνος εγώ, μόνη αυτή, έγινε το κακό.
  Σε κάποια στιγμή ο τύπος σηκώνει το κεφάλι του, αλλά ο παπάς έχει γίνει
άφαντος.
  - Γιατί, πάτερ, κρυφτήκατε εκεί πίσω, αναρωτιέται ο τύπος. Κι ο παπάς
έντρομος.
  - Μόνος εγώ, μόνος εσύ, άσε να μη γίνει καμιά στραβή...!