[openyourmind] Re: [openyourmind] ο ύπνος αδυνατίζει τα παιδιά

  • From: Augustina Mertzani <augustinapm@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 Jun 2011 01:43:22 +0300

πφ... τώρα αυτό γιατί το είπες;;;; ε;;;; ααααααχ και μετά μου έλεγαν οι
δικοί μου να μην κοιμάμαι πολύ.....
Κάτι ήξεραν και οι πρόγονοί μας που έλεγαν ο ύπνος θρέφει τα μωρά....!!!
Κι εμείς άλλωστε σ' αυτή την ηλικία τι είμαστε αν ισχύει το "ο πενηντάρης
είναι ένας νέος της εποχής" του  Ζαμπέτα;
Μωρά είμαστε εμείς βρε!!!!!!
Πάντως έχω να πω πως αφού οι Αμερικάνοι έκαναν αυτή την τρομερή ανακάλυψη,
να βρουν κι έναν τρόπο να αντιστρέψουν τη μοίρα τους οι προηγούμενες
γενιές.... άααααντε...