[muveszeti.osztaly] Re: [muveszeti.osztaly] Re: [muveszeti.osztaly] Re: [muveszeti.osztaly] Re: [muveszeti.osztaly] Re: [muveszeti.osztaly] Re: [muveszeti.osztaly] Re: [muveszeti.osztaly] Re: November + Mikulás

  • From: Krisztina Póta <potakitta@xxxxxxxxx>
  • To: Művészeti Osztály <muveszeti.osztaly@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 19 Nov 2013 20:48:02 +0100

Sziasztok!
Bocs, ma nem értem el a könyveket megnézni, de szerintem ezt én most már
rád is bíznám Timi!:))))
Légyszives  szerezd be a könyveket!:))
Ha neked közel van Libri, és át tudsz menni légyszi vedd meg, vagy rendeld
meg, amíg kapható, és nem elviszik ezeket is, mint a Winnie-s könyvecskéket!
Szerintem bármelyik jó, amiből van 24!
Hozd a számlát, és hozom a pénzt!:))Köszi előre is!
Kriszta