[muveszeti.osztaly] Re: [muveszeti.osztaly] Re: [muveszeti.osztaly] Re: [muveszeti.osztaly] Re: November + Mikulás

  • From: Krisztina Póta <potakitta@xxxxxxxxx>
  • To: Művészeti Osztály <muveszeti.osztaly@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Nov 2013 12:30:31 +0100

Szia Timi!
Meggyőztél, legyen gyümölcs, a könyvek is szuperek, szerintem sem kell
egyforma, sőt, minél többféle annál jobb!:))
(én nem találtam 300Ft-ért, de ha te igen, akkor szerintem meg kellene
rendelni mihamarabb.A fiúknak ne, nekik valami mást kitalálunk, ilyen
értékben...)
Szerintem akkor légyszives rendeld meg , én meg viszem az árát neked
csütörtökre, akkor úgyis tuti talizunk a rajz miatt...
Én megveszem a kicsi mikulásokat, és ha nem gond tiéd a gyümölcs.Zacsit
csak akkor választunk majd, ha itt vannak a könyvek, és látjuk mekkora kell!
Köszönöm szépen előre is!:))

Kriszta

2013. november 15. 21:37 Gábor Tímea írta, <gabor.timea@xxxxxxxxxxx>:

> [...]
> utánanéztél!:)
> Az egy " ehető "csokimikulást is támogatom!:))) A mandarin és alma, csak a
> csomagolás miatt kicsit vacak, mert akkor előző este kell csomagolni, ezek
> a gyümölcsök nem nagyon bírják zacskóba zárva....lehet inkább ezek helyett
> ropi, 1-1 szaloncuki???
>  A könyv egyébként belefér a hagyományos mikulás zacskóba?Bár már abból
> is többféle van..:))
>  Sziasztok!
>  Szép hétvégét!
>

> 2013. november 15. 18:33 Kovácsné Lackó Orsolya írta, <

>>> 2 mandarin = kb. 50 Ft
>>> 1 alma = kb. 30 Ft