[muveszeti.osztaly] November

  • From: Krisztina Póta <potakitta@xxxxxxxxx>
  • To: Művészeti Osztály <muveszeti.osztaly@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 14 Nov 2013 23:06:00 +0100

Sziasztok!
Még csak ma volt időm beírogatni a "könyvelésembe" a beküldött pénzeket,
pedig a Tünde tanító néni már 2 napja ideadta!
Gondoltam írok is egy gyors levelet, hogy állunk.
Jól!:))
Művészeti tagozati díj befizetések:114000Ft, ebből még csak 28615Ft-ot
költött Ági néni a gyerekek tanszereire...papírokra, filcekre...
Osztálypénz befizetések:49000FT, ebből 29025 ft lett költve, kirándulásra,
kartonokra, fotókidolgozásra...még van 19975 Ft.
Igaz, még csak november van, de gondolkodhatunk a Mikuláson!:)) Legalábbis
a csomagokon!:)))
Nem tudom ti mit gondoltok, de szerintem idén nem kellene kifestő füzetet
venni nekik, mert nálunk a tavalyi  is érintetlen..és szerintem már nagyok
hozzá..de ha sok gyereknek mégis tetszett, akkor persze lehet....
A mikulás csomagok jópofák, lehet egyforma idén is, vagy már elég ügyesek,
okosak, kreatívak ahhoz hogy nevet húzzanak?

Szép estét!:))
Kriszta