[muveszeti.osztaly] Re: November

  • From: Székelyhidi Tünde <szekelyhiditunde@xxxxxxxxxxx>
  • To: muveszeti.osztaly@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Nov 2013 13:09:14 +0100 (CET)

Kedves Krisztina!Kedves Szülők! Még van nálam néhány pénzes boríték, ami tegnap
és ma érkezett (csütörtök-péntek).A Mikulás ajándék összeállításához javasolnám
továbbra is a csomagokat, név húzáshoz még kicsik. Negyedik osztályban szokták
a gyerekek egymást meglepni (nem Mikulásra, hanem Karácsonyra), a téli szünetet
megelőző, utolsó tanítási napon.Üdvözlettel: Székelyhidi Tünde