[muveszeti.osztaly] Re: November + Mikulás

  • From: Gábor Tímea <gabor.timea@xxxxxxxxxxx>
  • To: muveszeti.osztaly@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Nov 2013 15:31:20 +0100

Sziasztok!

Köszönjük szépen Kriszta a kimutatást! :-)
Viszont pont 3 hét múlva jön a Mikulás, ezért lassan már nem elég csak gondolkodni rajta. Az előbb körülnéztem néhány könyvkiadó honlapján és már 300 Ft-ért is egész értelmes gyerekeknek való könyveket lehet kapni. Van szépirodalom és ismeretterjesztő könyv is a felhozatalban. (A bookline-nál például a 6-10 éves gyerekeknek ajánlott, vicces rövid történeteket tartalmazó Winnie boszi könyvek is most akcióban vannak 299 Ft-ért.)
Lehetne például a csomag tartalma
1 kiskönyv = kb. 300 Ft
2 mandarin = kb. 50 Ft
1 alma = kb. 30 Ft
1 csoki = kb. 150 Ft (pl. egy kis Kinder Mikulás... inkább legyen kicsi, de emberi fogyasztásra is alkalmas)
Piros zacsi = kb. 25 Ft
Ez így durván 555 Ft-ra jön ki gyerekenként.

Persze ez CSAK EGY JAVASLAT.

Válasszunk bármit is, a beszerzésben/csomagolásban én szívesen részt veszek.

Szép hétvégét mindenkinek!

Timi (Léna anyu)

2013.11.14. 23:06 keltezéssel, Krisztina Póta írta:
Sziasztok!
Még csak ma volt időm beírogatni a "könyvelésembe" a beküldött pénzeket, pedig a Tünde tanító néni már 2 napja ideadta!
Gondoltam írok is egy gyors levelet, hogy állunk.
Jól!:))
Művészeti tagozati díj befizetések:114000Ft, ebből még csak 28615Ft-ot költött Ági néni a gyerekek tanszereire...papírokra, filcekre... Osztálypénz befizetések:49000FT, ebből 29025 ft lett költve, kirándulásra, kartonokra, fotókidolgozásra...még van 19975 Ft. Igaz, még csak november van, de gondolkodhatunk a Mikuláson!:)) Legalábbis a csomagokon!:))) Nem tudom ti mit gondoltok, de szerintem idén nem kellene kifestő füzetet venni nekik, mert nálunk a tavalyi is érintetlen..és szerintem már nagyok hozzá..de ha sok gyereknek mégis tetszett, akkor persze lehet.... A mikulás csomagok jópofák, lehet egyforma idén is, vagy már elég ügyesek, okosak, kreatívak ahhoz hogy nevet húzzanak?

Szép estét!:))
Kriszta