[muveszeti.osztaly] Re: [muveszeti.osztaly] Re: November + Mikulás

  • From: Krisztina Póta <potakitta@xxxxxxxxx>
  • To: Művészeti Osztály <muveszeti.osztaly@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 15 Nov 2013 20:08:11 +0100

Sziasztok!
Timi!!
Köszönjük a remek ötletet, szerintem is jó ötlet a könyv, klassz, hogy
utánanéztél!:)
Az egy " ehető "csokimikulást is támogatom!:))) A mandarin és alma, csak a
csomagolás miatt kicsit vacak, mert akkor előző este kell csomagolni, ezek
a gyümölcsök nem nagyon bírják zacskóba zárva....lehet inkább ezek helyett
ropi, 1-1 szaloncuki???
A könyv egyébként belefér a hagyományos mikulás zacskóba?Bár már abból is
többféle van..:))
Sziasztok!
Szép hétvégét!

2013. november 15. 18:33 Kovácsné Lackó Orsolya írta, <laczkoorsi@xxxxxxxxxx