[muveszeti.osztaly] Re: Házi Feladat

  • From: Gábor Tímea <gabor.timea@xxxxxxxxxxx>
  • To: muveszeti.osztaly@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 15 Nov 2013 20:16:43 +0100

Szia!

Éppen itt van mellettem az összes cucc és Léna is, úgyhogy gyorsan leírom.

_Olvasás_:
Könyv 54. oldal, 59. oldal, 61. oldal. Ezeket olvasták + Anyám tyúkját mondták fel. Mf: 18. oldal 1. feladat NINCS kész, de a többi igen + 20. oldal 3. feladat, 21. oldal 2 és 3. feladat is kész

_Ének_:
Könyv 11. oldal Ritmusjátékot megtanulni, 13. oldal Ti csak esztek, isztok... megtanulni

_Nyelvtan_:
Írtak dolgozatot szerdán.
Nem tudom pontosan, hogy hol nem volt már Berni, de az alábbi feladatok kész vannak:
32/1,2,3
33/4,5,6
34/8
35/1,2,3
36/6

Szójegyzékben a heti szavak:
ceruza, cipó, cipő, citrom, Csaba, csattog, csikó, csillag, csúnya

_Matek_:
Írtak dolgozatot csütörtökön.
Könyv: jelenleg az 52. oldalnál tartanak.
Ami előtte NINCS megoldva feladat: 47/2, 48/5, 49/1, 51/6
52. oldalon az 1. feladat a házi és ami felette van azt tudni kell.
Számoló: 21. oldalon 1 és 2. feladat a házi. 20. oldalon a 2,3,4 NINCS megoldva, a többi előtte végig kész.

_Írás_:
füzetbe ezt kell írni: (ahol sorköz van, ott a füzetben is)

XI.14.    10. óra

Hollókő, Ják, Majk, Nagycenk, Vizsoly, Zirc

húz, szül, ló, lő, hős, tíz, gyík, ing, orr, hó, ősz, fűz, út, üt, ül, ott, áll, itt, varr, ujj

tisztít, pirít, visít, simít

_Angol_:
TK. 12/1 kis képek fölé írni, hogy mi (pencil...stb.)
10. o. Rajzold le a tárgyakat... (tárgyak fölé írni, hogy: It's a book... stb.)

Jobbulást Berninek!

Üdv:
Timi, Léna

2013.11.15. 14:35 keltezéssel, Kasza Tibor írta:
Szervusztok!
Sajnos Berni beteg volt a héten, ezért szükségem lenne a házi feladatokra és az
órai munkákra!
Köszönöm előre is!
Kasza Tibor