[gcg] Re: Dyskusja o napędach

  • From: "Marcin Szczur" <m.szczur@xxxxxxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 29 Aug 2005 11:47:15 +0200

nie wnikam w dyskusje o napedach bo mam lenia na czytanie długich postów ...

ale ....
zostałem rozdziewiczony na napędzie Kamila czyli napęd Igora ;)
Dziękuję Kamilowi, Mirkowi i Markowi za pomoc w tych pierwszych krokach i podskokach.

Było całkiem przyjemnie i głośno ;) W napedzie nie zakocham sie tak jak w lataniu przelotowym ale jest to niesamowita alternatywa
dla przestoju jaki czeka nas jesienno-zimowo-wczesno-wiosenną porą.
Możliwość śmigania nisko nad ziemią jest niesamowita.
Obecny ból pleców i karku jest taka że ledwo zwlokłem się z łóżka - normalne po pierwszym razie ?? :)

Gajowy