[gcg] Re: Dyskusja o napędach

  • From: "Andrzej Subocz" <andrzej.subocz@xxxxx>
  • To: <glideclubgdynia@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 27 Aug 2005 00:03:00 +0200

A teraz najlepsze: dlaczego chcę kupic napęd Igora.

Wiem, że się podkładam Qniowi, który tylko czyha na moje najmniejsze
niedopatrzenie, żeby mi przysrać, ale mam to w DUPIE. Qniu, wal śmiało
:-)

No, więc jedziemy z tym koksem:
1. napęd jest lekki, co jest dla mnie ważne, bo mam zamiar latać na
actionie i przy bezwietrzu trzeba zdrowo dawać z kopyta, a w tym jestem
ostatnio nienajlepszy. Plery i barki też mniej bolą - lata już mi lecą i
łatwo można się nadwerężyć. A to ma być rekreacja, nie wyczyn.

2. napęd zbudowany jest na wypróbowanym, niewysilonym solo 210, co
zapewnia mu setki godzin pracy bez remontu. Części powszechnie dostępne
i tanie. Moc silnika wystarczająca. Napęd jest bardzo popularny i typowy
- można go będzie odsprzedać za dobre pieniądze.

3. piszę teraz o  n o w y m  napędzie Igora - Qniu pewnie go jeszcze nie
widział, bo pisze o takim samym koszu jak u innych. Otóż kosz jest teraz
dzielony na 4, części się ładnie pakują do pokrowca i do bagażnika.
Żadne haki, żadne bagażniki dachowe. Kosz jest mechanicznie bardziej
wytrzymały od poprzedniego, dzielonego na 2. Napęd ma swoją oddzielną
stopę, na ktorej stawiamy go podczas montażu kosza. Kosz nie jest
montowany na gówniane zatrzaski, tylko na porządne zaczepy oraz na taśmę
velcro (rzep). Oplot mógłby być gęstszy, to fakt.

4. cd o nowym napędzie. Nowy zapłon powoduje, że można go odpalić samemu
mając go na plecach, a na upartego także w locie. (trzeba by grzebać na
niewidzianego przy silniku, ale po odrobinie treningu da radę)

5. Napęd kupuję od kolegi, co też ma niebagatelne znaczenie. Nie
spodziewam się kłopotów z serwisem (kolegę trudniej zrobić w bambuko).
Igora znam osobiście (Ryśka i paru innych zresztą też :-) i nie wygląda
mi na przekręta. Już prędzej na solidnego rzemiechę.

Czekam na słowa otuchy lub krytyki ;-)

Jendrek

It has removed 2271 spam emails to date.
Try www.SPAMfighter.com for free now!