[cfinformatica-grup] Re: Protesta contra les taxes a l'FP

  • From: Pau Avellan <pauavellan@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 25 May 2012 17:49:42 +0200

Protesta contra les taxes a l'FP
Hola a tots,

Ja fa temps que em plantege de quina manera podem protestar per les
retallades. Estic d'acord amb el Santi que hem d'intentar no causar
divisió, en canvi crec que la politització és la base del problema. Si
tinguérem uns votants més polititzats i amb major consciència i
responsabilitat crec que mai haguérem arribat fins a aquesta situació. La
permissibilitat que hem tingut amb els polítics tots aquestos anys ens ha
costat ben car, polítics que malgrat la seva mala gestió obtenen càrrecs
sospitosos en multinacionals com Telefònica, Bankia,...
L'any passat un de tants dies que férem vaga em vaig proposar informar als
pares i als alumnes del motiu pel qual feia la vaga. Finalment per no
buscar-me problemes amb la directiva vaig desistir en informar als pares i
alumnes, tot i estar en el meu dret i tenir l'obligació.
En la meua opinió hem de realitzar principalment dos tasques fonamentals,
per una banda informar als pares i mares de la situació actual, i el
possible futur. I per un altre banda hem de ser molestos per a
l'administració. I la pregunta és de quina manera? Articles d'opinió a la
premsa, protestes que causen cert interés mediàtic(classes al pati, vagues
de fam,concentracions, tancades en les aules,...) Però també hi ha altres
maneres. La por ha molestar a la ciutadania l'hem de tenir present, però
forma part del tònica general de les protestes. A qui molesten quan es fa
vaga de metro? Que feien els pagesos francesos a la frontera? com realitzen
les vagues el personal de la neteja? Està clar que no podem tenir la
mateixa pressió sobre la ciutadania, però si que hem de molestar, sinó no
tindrà cap sentit. Serem un grup de gent aïllada cridant i protestant
apartats de la realitat social. Deixa plorar al xiquet, que ja es cansarà!
No tinc por que cert tipus de pares tinguen una mala opinió de l'educació,
crec que ja a dia de hui ja la tenen, els mitjans d'informació ja
s'encarreguen de realitzar aquesta tasca. Tenim l'obligació de garantir una
bona educació als alumnes, de la mateixa manera que els pares. Al meu
institut pràcticament em fet vaga 5 persones d'unes 30, que penseu que
podem fer quan els que coneixen la realitat de més aprop, els professors,
no fan vaga. Quina implicació creieu que poden tenir els pares?

Personalment no m'agrada la gent que crítica les possibles actuacions de la
resta de gent que combat per una mateixa causa (no ho dic per tu Santi, no
et conec), prefereix la gent que dona múltiples solucions a un problema.
Supose que ja coneixeu la frase...no faig vaga per què un dia de vaga no
serveix per a res. El que realment ens hem de preguntar és: has fet alguna
cosa per a protestar per la situació o millorar-la? o simplement em dedique
a parlar i divagar, de què està be i que està mal, sense realitzar cap
acció que canvie les coses.

Per tots els mitjans!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (frase un poc polèmica si ho
pensem d'una forma extrema)