[cfinformatica-grup] Re: Protesta contra les taxes a l'FP

  • From: Santi Sabate <salcubo@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 25 May 2012 14:22:38 +0200

Perdoneu,

De moment al nostre centre s'ha endegat una campanya de recollida de
signatures (adjunto foto de l'anvers i revers del document), i volien
intentar fer una tancada el proper dimecres junt en els altres 2 instituts
de Tortosa, que no sé si ha fructificat.

Faltaria posar el segell del centre per a que fos vàlid.

--
Santi Sabaté