[cfinformatica-grup] Re: Protesta contra les taxes a l'FP

  • From: Sergi Argelés <sargeles@xxxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 25 May 2012 16:06:58 +0200

Toni: potser tens raó... hi ha llocs on les coses estan molt magres... de
totes formes, si no ens han enganyat,
aquesta mesura va acompanyada d'un paquet de beques, per tant, suposo que
la clientela del teu institut s'hi
deu poder acollir.

També cal dir que els nois d'aquesta edat no és que, en general, siguin un
prodigi d'activitat. M'explico: una
empresa ens va fer una oferta de treball, vam penjar el rètol a 3 classes
(en total més de 60 alumnes) i l'empresa
només ha rebut 5 CV. Sembla que ni hi ha feina ni gaires ganes de treballar.

salut.

El 25 de maig de 2012 14:22, Santi Sabate <salcubo@xxxxxxxxx> ha escrit: