[cfinformatica-grup] Re: Protesta contra les taxes a l'FP

  • From: Imma Moreno <imoreno7@xxxxxxxx>
  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 25 May 2012 12:16:01 +0200

Bon dia,

jo penso, que fer pagar aquests diners es un gran canvi per l'alumnat, ja
que no tothom s'ho pot permetre.

Però també crec que en el cas dels cicles de grau superior,   alguns dels
continguts són "força similars" als de la universitat, i el preu de la
matrícula es molt diferent, i tampoc paguen el mateix que les universitats.

Si s'han hagut de pujar les tases, ha sigut necessari fer-ho, però també
s'haurien d'incentivar les beques en el cas d'alumnes que treuen bones
notes.  D'aquesta manera, fomentarem les ganes d'estudiar per així
aconseguir una beca i donarem més "prestigi" a l'educació, ja que qui hi va
es perquè realment ho vol fer.

--
Imma Moreno