[cfinformatica-grup] Re: (No From: xavisaez <xavisaez@xxxxxxxxx>

  • To: cfinformatica-grup@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 9 Feb 2012 13:28:58 +0100

Crec que exigir quelcom no és una bona manera de canviar una actitud, una
tendència, una política,etc. Molts de nosaltres som enginyers i docents a
l'hora i com a docents hem d'intentar convèncer a la resta de que la nostra
solució és la més adient.
La forma de convèncer a la resta (polítics, ens públics, companys de feina,
etc...) és l'aspecte més important. Cal trobar formes per explicar-nos que
siguin prou seductores per a que una escola-admin pública treballi amb
programari lliure.
Sincerament, crec que aquí és on està el quid de la qüestió del programari
lliure. Vendre la idea , explicar-la, fer-la atraient exposant-hi dades,
resultats,  com molts de vosaltres heu presentat aquí però sense exigir.
L'actitud i el to també són importants.
Salut!
El 9 de febrer de 2012 12:24, Xavi <fpeiris@xxxxxxxx> ha escrit: