Re: Válasz: Soska

  • From: "Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Oct 2003 09:18:10 +0100

tenyleg Aron, az atlagjapan mit tud Magyarorszagrol?

Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
14/10/2003 08:57
Please respond to brooklyn

        To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:
        Subject:        Re: Válasz: Soska

 Vmi eszosztason (ezt a japcsikat ismerve nehez elfogadnom) volt
Nagoya-ban es atjott 1 napra. De majd O elmondja, ha mar itt van.
A "mi a fasz az a Nagoya?" kerdesre a Google "+Nagoya +map" adja meg a
helyes valaszt.
 Regards,

 Aron