Re: Válasz: Soska

  • From: Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Oct 2003 13:26:40 +0200 (CEST)

 Roviden: az atlagjapan semmirol nem tud semmit, viszont sok manga-t
olvas, sok udon-t zabal es erekcioja van a feher terdzoknitol, fokepp, ha
az egy gorbe es vaskos tinedzserlabon talalhato. Nos igen, itt mindenki
sikhulye.

 Hosszabban: rengetegen mar jartak is ottt
(Gundel+Gellertfurdo+var+szerintemBpolyanmintBecs), aki viszont nem, az
meg a foldreszre is "felezest kerne", b+. A legszebb, h a nyugati ember es
az amerikai ember foglma majdnem teljesen azonos.

 illusztracio 1
- honnan jottel?
- Mo-rol.
- Ertem, de melyik allambol?
- (anyad.)

 illusztracio 2
- Te ameriaki vagy?
- Nem, magyar, de miert lennek epp ameriaki???
- Hat, pont olyan vagy, mint 1 tipikus ameriaki fiatalember.
- (anyad.) es az jo nekem?
- Haaaaat...
- (ez megadtam :)))

 Mind2 megtortent eset.