Válasz: Re: Válasz: Soska

  • From: marovics.szabolcs@xxxxxxxxxxx
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Oct 2003 10:28:45 +0200

Micukón kívül semmit.

"Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>@freelists.org dátum: 2003.10.14
10:18:10

Kérem, válaszoljon Címzett brooklyn@xxxxxxxxxxxxx

Feladó:     brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx

Címzett:          brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
Másolat:
Tárgy:      Re:  Válasz: Soska

tenyleg Aron, az atlagjapan mit tud Magyarorszagrol?

                              Aron Gombas
                              <aron@xxxxxxxxxxxx>              To:
                              Sent by:                 brooklyn@xxxxxxxxxxx
                              brooklyn-bounce@free     rg
                              lists.org                        cc:
                                                               Subject:
                              14/10/2003 08:57         Re: Válasz: Soska
                              Please respond to
                              brooklyn

 Vmi eszosztason (ezt a japcsikat ismerve nehez elfogadnom) volt
Nagoya-ban es atjott 1 napra. De majd O elmondja, ha mar itt van.
A "mi a fasz az a Nagoya?" kerdesre a Google "+Nagoya +map" adja meg a
helyes valaszt.
Regards,

Aron