Re: Válasz: Soska

  • From: "Istvan Durko" <istvan.durko@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Oct 2003 12:50:59 +0100

Amugy itt is ugy van, hogy akinek volt koze a rendszervaltas ota
Magyarorszaghoz, az valamennyit tud rola, egyebkent csak egy "Eastern
European Country" es ennyi. Az hogy ezen a meghatarozason belul akkora
kulonbsegek vannak, mint pl Spanyolorszag es Dania kozott, az nem igazan
esik le.

Persze talalkoztam mar sok ellenpeldaval is, pl. egy idosebb taxisofor
emlekezett az 56-os forradalomra, egy masik kifejtette, hogy a magyarok
mennyivel kulonbek a romanoknal, volt aki tudta, hogy a magyar nyelv a
finnel rokon, de osszessegeben csak egy posztkommunista orszag.

A tokaji bort csak nagyon kevesen ismerik, foleg francia, olasz, chilei,
ausztral es del-arfrikai borokat lehet itt kapni, bar eleg jok.

Puszkesz viszont nagyon hires.

Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
14/10/2003 12:26
Please respond to brooklyn

        To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:
        Subject:        Re:  Válasz: Soska

 Roviden: az atlagjapan semmirol nem tud semmit, viszont sok manga-t
olvas, sok udon-t zabal es erekcioja van a feher terdzoknitol, fokepp, ha
az egy gorbe es vaskos tinedzserlabon talalhato. Nos igen, itt mindenki
sikhulye.

 Hosszabban: rengetegen mar jartak is ottt
(Gundel+Gellertfurdo+var+szerintemBpolyanmintBecs), aki viszont nem, az
meg a foldreszre is "felezest kerne", b+. A legszebb, h a nyugati ember es
az amerikai ember foglma majdnem teljesen azonos.

 illusztracio 1
- honnan jottel?
- Mo-rol.
- Ertem, de melyik allambol?
- (anyad.)

 illusztracio 2
- Te ameriaki vagy?
- Nem, magyar, de miert lennek epp ameriaki???
- Hat, pont olyan vagy, mint 1 tipikus ameriaki fiatalember.
- (anyad.) es az jo nekem?
- Haaaaat...
- (ez megadtam :)))

 Mind2 megtortent eset.