Re: Válasz: Soska

  • From: "Peter Tarjanyi" <tarjanyip@xxxxxxxxxx>
  • To: brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 14 Oct 2003 14:14:10 +0200

Ellenben amikor én voltam ott, akkor mindenki meg volt gyözödve róla, hogy
Magyarországon Németül beszélnek. Amikor aztán mondtam hogy nem, akkor meg
csodálkoztak, hogy hát nem Németországhoz tartozik? Meg mióta van saját
nyelvünk?

Minden jót/Best regards
Tarjányi Péter-Pál

Istvan Durko/Hungary/IBM@IBMHU
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
10/14/2003 01:50 PM
Please respond to brooklyn

        To:     brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:
        Subject:        Re:   Válasz: Soska

Amugy itt is ugy van, hogy akinek volt koze a rendszervaltas ota
Magyarorszaghoz, az valamennyit tud rola, egyebkent csak egy "Eastern
European Country" es ennyi. Az hogy ezen a meghatarozason belul akkora
kulonbsegek vannak, mint pl Spanyolorszag es Dania kozott, az nem igazan
esik le.

Persze talalkoztam mar sok ellenpeldaval is, pl. egy idosebb taxisofor
emlekezett az 56-os forradalomra, egy masik kifejtette, hogy a magyarok
mennyivel kulonbek a romanoknal, volt aki tudta, hogy a magyar nyelv a
finnel rokon, de osszessegeben csak egy posztkommunista orszag.

A tokaji bort csak nagyon kevesen ismerik, foleg francia, olasz, chilei,
ausztral es del-arfrikai borokat lehet itt kapni, bar eleg jok.

Puszkesz viszont nagyon hires.

Aron Gombas <aron@xxxxxxxxxxxx>
Sent by: brooklyn-bounce@xxxxxxxxxxxxx
14/10/2003 12:26
Please respond to brooklyn

        To:        brooklyn@xxxxxxxxxxxxx
        cc:

 Roviden: az atlagjapan semmirol nem tud semmit, viszont sok manga-t
olvas, sok udon-t zabal es erekcioja van a feher terdzoknitol, fokepp, ha
az egy gorbe es vaskos tinedzserlabon talalhato. Nos igen, itt mindenki
sikhulye.

Hosszabban: rengetegen mar jartak is ottt
(Gundel+Gellertfurdo+var+szerintemBpolyanmintBecs), aki viszont nem, az
meg a foldreszre is "felezest kerne", b+. A legszebb, h a nyugati ember es
az amerikai ember foglma majdnem teljesen azonos.

illusztracio 1
- honnan jottel?
- Mo-rol.
- Ertem, de melyik allambol?
- (anyad.)

illusztracio 2
- Te ameriaki vagy?
- Nem, magyar, de miert lennek epp ameriaki???
- Hat, pont olyan vagy, mint 1 tipikus ameriaki fiatalember.
- (anyad.) es az jo nekem?
- Haaaaat...
- (ez megadtam :)))

Mind2 megtortent eset.