Re: Vilka är kvar i sverige?

  • From: Janak Thakker <janak@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: "bohmation@xxxxxxxxxxxxx" <bohmation@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 11 Aug 2013 00:55:57 +0200

Men är det verkligen så illa? Visst att ett gäng ställen trillat omkull och att
andra hänger och dinglar i en skör tråd...men det är ju som det alltid har
varit.

Jag kanske har dålig koll eftersom jag varit pappa på heltid sen April men jag
har fått tacka nej till en hög med jobb under tiden. Så så illa kan d' la' inte
va'? Eller? Nån annan som har andra erfarenheter so far i år? Om inte annat får
vi väl se när det är dags att kötta igång igen i September.

I övrigt finns det ju mkt att diskutera om våran bransch, både här hemma och
runtom i världen, men eftersom det här inte är en privat lista tar iaf jag det
hellre över en öl eller två.

//J

janak thakker | web: http://www.fatlittleindianboy.com/
cell (SWE): +46(0)733 900 984

9 aug 2013 kl. 19:20 skrev Alli Sadegiani <alli@xxxxxxxxx>:

se vad vi gjorde dar kompis? konstig fraga eller inte sa har vi helt plotsligt
en bra bild om hur saker och ting ser ut hemma :)

jakligt intressant framforallt for oss som inte varit hemma pa ett tag och
kanske funderar pa att atervanda hem i en snar framtid.
tack for en bra sammanfattning och grym kalkyl Stefan!!

Trist men samtidigt javligt nyttigt om man vill forsoka andra pa trenden. Ses
pa Torsdag yo!