Diktator meddelande

  • From: Stefan Andersson <sanders3d@xxxxxxxxx>
  • To: "bohmation@xxxxxxxxxxxxx" <bohmation@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 11 Aug 2013 19:55:22 +0200

Hejsan på er!

Jag tänker att inom kort stänga denna lista.

( dramatisk musik )

för jag börjar tröttna... ( dramatisk musik ) på att freelist inte kan
svara på mina mail om hur jag kan göra denna lista privat och arkivera
gamla mail.
Jag har vid upprepade tillfällen frågat om detta men inte fått svar, och
som Janak påpekade så är detta en lista som vem som helst kan läsa.

Bohmation kommer att återuppstå, men jag vet inte när och jag vet inte hur.
Men jag spara alla e-post adresser och kommer nog på något smart.

Jag förlängde inte bohmation.org eftersom den sidan var tämligen död :) Och
det känns inte som att vi behöver den.

Och behövs bohmation? Vi (jag) är ju inte så aktiva med det. Dessutom så är
jag väldigt lite animatör dessa dagar.

Så jag som "diktator" har följande frågor

1.) Någon som vill ta över flaggan?
2.) Någon som känner till något ställe där man kan ha privata epost listor?
3.) Ska vi fortsätta eller ska vi säga hejdå till Bohmation på torsdag?

tjopp!
stefan

--

*Stefan Andersson | Digital Janitor**