Re: Vilka är kvar i sverige?

  • From: Kristian Ström <kristian@xxxxxxxxxx>
  • To: bohmation <bohmation@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 8 Aug 2013 20:21:49 +0200

Ölen är inte så dyr på arken! ;)

Jag skulle iofs inte kalla det animationsbranchen även om dom vi jobbar med
kallar det "animerade bakgrunder... :)" Här är trailern till första filmen
i Lassemaja trilogin. Mycket VFX för att vara sverige i den här
produktionen, mer i andra och tredje.

http://www.youtube.com/watch?v=s__osnzooxA

/Kribbz

--

Kristian Ström
---------------------------------------

Mad Crew
Midskogsgränd 5
115 43 Stockholm
SWEDEN

mail: kristian@xxxxxxxxxx
phone: +46 (0)709 16 04 73
web: http://www.madcrew.se

CONFIDENTIALITY NOTICE: This e-mail message is intended only for the
above-mentioned recipient(s). Its content is confidential. If you have
received this e-mail by error, please notify us immediately and delete it
without making a copy, nor disclosing its content, nor taking any action
based thereon. Thank you.