Re: Vilka är kvar i sverige?

  • From: Alli Sadegiani <alli@xxxxxxxxx>
  • To: "bohmation@xxxxxxxxxxxxx" <bohmation@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 9 Aug 2013 10:20:15 -0700

se vad vi gjorde dar kompis? konstig fraga eller inte sa har vi helt
plotsligt en bra bild om hur saker och ting ser ut hemma :)

jakligt intressant framforallt for oss som inte varit hemma pa ett tag och
kanske funderar pa att atervanda hem i en snar framtid.
tack for en bra sammanfattning och grym kalkyl Stefan!!

Trist men samtidigt javligt nyttigt om man vill forsoka andra pa trenden.
Ses pa Torsdag yo!