[smartdoctor] Re: zahtjev MUP-a

  • From: Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 2 Oct 2014 06:13:12 +0200

Ma nije, čovjek je ok, ništa se za sad nije promjenilo u zdravstvenom
stanju, samo mi je taj dopis nedavno slučajno došao u ruke kad sam nešto
tražila među silnim papirima i mislim se hoću li se sjetiti javiti policiji
ako jednog dana dođe do kakve promjene ( a koja bi mogla utjecati na vožnju
- i o tome bi se dalo raspravljati) u tog čovjeka i dali nam je to obaveza,
jer obzirom da zbog silnog posla s pacijentima ne stignem ni u WC još mi
samo i ovo treba...