[smartdoctor] Re: zahtjev MUP-a

  • From: "BARI" <bari.sita@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 9 Oct 2014 14:31:52 +0200

Prije godinu dana dolazi mi nakon prometne nesreće pacijent .

Ja sva u čudu kako uopće ima vozačku dozvolu kad sam na potvrdi napisala da
nema jedno oko, na drugom je dioptrija -15, boluje od F43.1, F33.2   .....

Da,ali sada će, pošto je od slome prijavljena „nesposobnost
vožnje“-osiguravajućoj tvrtci  koja regulira štete-u slučaju tužbe odštetu
platiti medicina rada koja je na temelju takve potvrde od slome i nakon prijave
na MUP  dala zeleno svjetlo za vozačku.Kada od njih naplate desetke tisuća
kuna-onda će gledati kome daju vozačke...

Ponavljam –medicina rada prema zakonu izvadak iz kartona  treba tražiti –po
potrebi-dakle ne ZA SVE KOJI JOJ SE OBRATE..Definirati što je to potreba,a ne
da se našim potpisima  ODGOVORNOST s medicine rada prebacuje na nas.Da li su
zato i počeli zahtjevi  medicine rada za potvrdama kod  apsolutno svakoga-s
namjerom prebacivanja odgovornosti??.Ako i nije sa zlom namjerom-traženjem
potvrda za sve i svašta PROUZROČILI su da se razne službe u slučaju
„nepogoda,nesreće“ obraćaju nama-a ne službi medicine rada koja naplaćuje i
daje expertize...

... TOGA RANIJE NIJE BILO!

Iz primjera iznajmljivača je vidljivo da je iz vedra neba  sinulo nekome
birokratu  u ministarstvu turizma da bi iznajmljivačima trebale potvrde od
SLOME -i tako nas je uvalio u g....Na taj način može sinuti SVAKOME da nešto od
nas zahtjeva-i može mu biti ako nastavimo šutke piskarati...

Da nema naših potvrda  u medicini rada(već da obavljaju temeljite preglede za
koje su plaćeni bez izvatka liječničkog kartona –KAO DESETLJEĆIMA DO SADA) nas
nitko ne bi prozivao za ništa.Razne   bi se službe,osiguranja,policija,sudovi
itd... u slučaju svinjarija obraćale medicini rada–onima koji su izdali i
naplatili stručna mišljenja...

A prijavu MUP-u  PO ZAKONU rade i liječnici drugih specijalnosti –pravno
tumačenje –kada i koji liječnici su to kao i mi obavezni?

Tako da sud ne pita zašto slomo nije prijavio,već da pita npr.zašto psihijatar
nije prijavio .Pacijent može privatno ići psihijatru i na privatan recept
podizati lijekove .

Ili bolnički psihijatar također ima obavezu prijave ?!   Ida

Svi poslovi su kod nas jer mi imamo comp ....Što će svi ovi drugi ,JADNI,kad si
nisu platili informatizaciju...

Prije godinu dana dolazi mi nakon prometne nesreće pacijent .

Ja sva u čudu kako uopće ima vozačku dozvolu kad sam na potvrdi napisala da
nema jedno oko, na drugom je dioptrija -15, boluje od F43.1, F33.2   .....

Nasmijao mi se u facu i rekao- pa doktorice, kad platiš, sve se može.

Poslala dopis MUPu- i nisu mu oduzeli vozačku.

Eto, toliko.