[smartdoctor] Re: zahtjev MUP-a

  • From: Ljiljana Lulic-Karapetric <ljiljana.lulic.karapetric@xxxxxxxxx>
  • To: LISTA <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 9 Oct 2014 10:49:05 +0200

Dragi svi ,
koliko je ovo ozbiljna problematika znamo svi . Hvala svima na napisanim
iskustvima koja nam pomažu da zaključimo kako ovaj problem neće riješiti
nitko osim nas samih. Naravno ne pojedinačno jer vidimo iz iskustava
pojedinih kolegica da je to nemoguće u našem društvu.
*Zato molim IO KoHOM a da o ovom problemu progovore kroz medije,
zdravstvenu politiku i našu HLK u.*
Dok postoji ovakav zakon i pravilnik mi smo svi u opasnosti  da nam se
sudi, da snosimo i materijalne odgovornosti, o vlastitom zdravlju koje
gubimo u rješavanju takvih ne pravednih osuda ne mogu niti govoriti.
Prije par godina na jednom simpoziju o medicinskom pravu gdje sam postavila
pitanje o odgovornosti o curenju  osobnih podataka u internetskom prijenosu
podataka, uvažena stručnjakinja , ekspert za medicinsko pravo mi je
odgovorila .... istina je da postoji mala mogućnost da podaci - procure-
... Po našim zakonima i pravilnicima ,vi bi kolegice bili krivi. I tek kada
vas pacijent za to tuži i pokrene sudski spor,moći ćete ukazati na  sve
nepravilnost koje u sustavu postoje i koje treba mijenjati.....
U ovom slučaju imamo već neke primjere koji ukazuju na čitav niz
opterećenja na LOM/SOM a i zato molim KoHOM da ovo ne bude samo naš način
žaljenja jednih drugima
Ljiljana L K

Dana 9. listopada 2014. u 08:38 Suzana Posavčević <