[smartdoctor] Re: zahtjev MUP-a

  • From: "dr.lada.grandic" <dr.lada.grandic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 03 Oct 2014 05:31:31 +0200

Blize se izbori i ne smanjuje se opseg prava nego se jos i vise obecava Kakva
kosarica?Kosarica zd.usluga je i "kosarica "za politicku stranku

Poslano preko Samsung Mobile uređajaitomic <irenat@xxxxxxxxxxx>
napisao/la:Jasna , to je upravo ono za što mislim da je “ početak prema
početku”   KOŠARICE – ne definirati što u košaricu ULAZI, već prvo definirati
bar PAR stvari koje u košaricu NE ULAZE ( eto NPR.– ove silne potvrde koje nas
neko drugi traži – posebice med. rada koja RUTINSKI odrađuje posao, ubire paru
, a nama uvali vrući kesten odgovornosti)  ..Potaknuto anesteziološkom
nemogućnosti postizanja konsenzusa o racionalnoj preoperativnoj ..( pa se tri
anesteziologa /bar/ ne slažu što i kako i kada ) zamislimo kako ćemo se svi
skupa ( ne samo liječnici, već i pacijenti .. a i političari)   USUGLASITI o
tome što ulazi u KOŠARICU .. Ajmo vidjeti – pa tu pritiskati zakonodavce – ŠTO
U KOŠARICU NE ULAZI !
Šalje: Natasa Ban Toskic <natasa.bantoskic@xxxxxxxxx>
Datum: 01.10.2014. 17:21 (GMT+01:00)
To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Naslov: [smartdoctor] Re: zahtjev MUP-a

Na žalost, jesmo.

Dana 1. listopada 2014. u 16:13 Jasna Ercegović <jercegovic66@xxxxxxxxx> je
napisao/la:
Poštovani svi!
Dali se vi očitujete na ovakve zahtjeve MUP-a? Ja se definitivno namam vremena
još i ovime baviti, ali zanima me jesmo li doista dužni i ovo raditi? Lijepi
pozdrav svima!
P.S.Ovdje se radi o 80-godišnjaku kojemu je već izdana vozačka od strane MUP-a
nedavno....
Jasna

--
Nataša