[smartdoctor] Re: zahtjev MUP-a

  • From: "itomic" <irenat@xxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 1 Oct 2014 20:57:22 +0200

Zanimljivo ( mi ) je iz ovog dopisa to što je nadnevak ( ilitiga datum) dopisa
20/lipanj/2014. , navode da je XYu izdana mjesec dana ranije   - u istoj pol.
upravi ..  osnovom čega sada traže očitovanje:
– načuli su da je došlo do promjene zdr. stanja.  ?? Jel im to redovan postupak
prema 80 godišnjacima ?  Ili je taj 80godišnjak napravio neki kraval prometni
mam čim je produžio vozačku ?