[smartdoctor] Re: [smartdoctor] RE: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] naknada štete domu zdravlja

  • From: Ana Posavec Andrić <anaposavecdr@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 2 Oct 2014 07:00:11 +0200

hvala što ste proslijedili u komoru, svakako mislim kontaktirati komoru,
nisam član kohoma (tj bila sam, al nisam platila članarinu jer nisam ni
radila u svojoj ambulanti 4, skoro 5 godina, vratila se pred 2 mjeseca
nakratko s porodiljnih i specijalizacije, sad opet doma učim za ispit),
ali sam član sindikata i kontaktirat ću i njihovog odvjetnika (ja za
razliku od većine imam dobra iskustva s sindikatom i pomogao mi je
odvjetnik sindikalni puno pred 5 godina)...