[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] GRUPNA PRAKSA-važno

  • From: Lidija Šturman-Prlić <lidija.prlic@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 19 Jul 2012 12:40:19 +0200

To je sistem koji je prisutan u nekim zemljama, na kraju krajeva , vidjeli
smo ga u nekim serijama, možda bi mogao imati i nekih prednosti, ali tamo
je radno vrijeme od 9-17 sati, ali sa ovim radnim vremenenom - 14-satna
dostupnost?!, mislim da je to apsolutno nemoguće ako želimo doživjeti barem
60.
Lidija

Dana 19. srpnja 2012. 11:30 Tajnik Kohom <kohomtajnik@xxxxxxxxx> je