[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] GRUPNA PRAKSA-važno

  • From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Jul 2012 19:33:43 +0200

I to je novi naziv za COM. I ne može me nitko uvjeriti u suprotno. Jer to mi u
Zagorju imamo u svojim ugovorima o Comu. Uz to da u tjednu je od 7-20:30. A
ovdje je čak produženo radno vrijeme do 21 sat.
I tamo nam u našim ugovorima lijepo piše da ne kućnu posjetu potrebno obaviti u
roku od 24 sata. Aovdje to nigdje ne vidim. I tamo imam službeno vozilo DZa i
vozača.
Pa ljudi, tko je tu lud u cijeloj toj priči??? Opet idemo u rikverc, a ne
unaprijed.

A druga je stvar da mislim da su nam kolege to mogli i sami objaviti, da baš to
nismo morali doznati iz novina.
I ako je to i KOHOM znao, mislim da je bar Vijeće moralo to znati.
Ali to je samo moje mišljenje.

I nikako se ne slažem s ovom idejom do 21 sat, dostupnost na telefon i slično
dokle god se ne definira košarica usluga u primarnoj.

I mislim da imamo sad prioritet koji trebamo svi zajedno rješavati. A pustiti
stvari koje su prošle. Jer će nam se dogoditi da će i ova odluka postati prošla
odluka sa značajnim ucinkom na našu budućnost.

Lp, Dijana

Poslano s mog iPhone uređaja