[smartdoctor] Re: [smartdoctor] GRUPNA PRAKSA-važno

  • From: Jasminka Tkalec <jtkalec@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 18 Jul 2012 18:24:26 +0200

Čitam i ne vjerujem, ovo je nama Varaždincima ( osim te famozne trojke koje
je vjerojatno ako postoji iz DZ) prvi glas o grupnoj praksi.
Sutra je novi sastanak sa predstavnicima HZZO-a pa slijedi izvještaj,
prošli sastanka bio je uglavnom zato jer su u Varaždinu imali sastanak svih
voditelja ispostava HZZO-a u državi.
Jasminka
P.S. Izgleda da se sa Pravilnici, Zakoni ipak mogu mijenjati preko noći ako
je to u interesu HZZO-a