[smartdoctor] GRUPNA PRAKSA-važno

  • From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 18 Jul 2012 18:12:20 +0200

Drage kolegice i kolege,

Dok mi raspravljamo o Bibliji, zakonu koji je usvojen, HZZO radi svoje.
I to daleko od nas i naših saznanja.

Lijepo bi molila kolege i kolegice koje su u pilot projektu o kojemu se piše u
niže navedenom linku da nam pobliže objasne kako su njihove sestre oslobođene
administracije i kako izgleda ta 14-satna dostupnost pacijentima. Jer se iz
članka ne može razlučiti ništa pametno osim činjenice da se podilazi
pacijentima i da su kroz grupnu praksu uveli COM ( samo što su promijenili ime
toga i što će se to obavljati opet besplatno).
Bar meni tako to izgleda. A ja se iskreno nadam da sam cijeli članak samo krivo
protumačila. Iako sam pobornik normalne grupne prakse.

I još jedna napomena: nemogu vjerovati da je mail kolege Gmajnića o normativima
na katedri prošao bez odjeka. Pa to je stvar o kojoj treba raspraviti na nivou
struke. Jer svi se sjećamo kako je izgledala edukacija na faksu.
Ili nam više odgovara da i o tome raspravljamo kad bude kasno. Jer onda može
kritizirati katedru za sav naš neusjeh i jal.
Zvuči poznato?!

Lp svima, Dijana RS