[smartdoctor] Re: [smartdoctor] GRUPNA PRAKSA-važno

  • From: Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx>
  • To: "smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Jul 2012 11:21:02 +0200

Hvala za objašnjenje.
I slažem se sa tobom Senad. Nema tih novaca koji me mogu učiniti dostupnom
pacijentima tijekom 14 sati ili više dnevno. Pogotovo ne u trenutku kad nije
definirana košarica usluga i kad oni zovu i dolaze za sve.
Kako mi je jednom jedan pacijent rekao kada je došao bez razloga: Pa niste me
vidjeli tjedan dana. Moram vam ispričati što sam sve radio. "
Ili kad me pitaju da im objasnim što je to submukoza. Ili kad je pacijentica
došla nekako do mog broja mobitela i nazvala me navečer oko 21 sat da mi bez
ikakvog ustručavanja i predstavljanja kaže da će ona sutra doći po doznake!!!!
Naravno da sam ujutro odmah promijenila broj telefona.

Sad dobro razmislite da li to želite i da li se slažete s time. Za 3000 ili
4000 KN mjesečno.
 Čula sam da će to biti na dobrovoljnoj bazi. Super. Ali i dalje ne pod tim
uvjetima. Sve mora biti strogo definirano. Do najsitnijeg detalja ( mi imamo
trenutno takav ugovor o comu). I sve je jasno.
I još uvijek rješavamo gluposti u comu. A što će tek biti kad shvate da imamo
pristupe njihovim kartonima. Neće im biti kraja.

Znam i vjerujem da će povjerenstvo za PZZ odraditi svoj zadatak najbolje što
budu mogli. Nadam se da će i KoHOM raditi po istom principu. I da neće biti
pregovora koji će se događati samo na osnovu lijepih obećanja i lijepih rječi
ravnatelja HZZO-a i njegovih pomoćnika.
Nadam se da većina kolega prizna samo ono što je na papiru, a ne na rječima.
Jer smo se opekli previše puta.

Lp od skeptika, Dijana

Poslano s mog iPhone uređaja