[smartdoctor] RE: [smartdoctor] GRUPNA PRAKSA-važno

  • From: Željko <zeljko.gumzej@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 19 Jul 2012 13:05:56 +0200

2009. godine uputili smo bivšoj administraciji zahtjev za formiranje grupne
prakse u Gračacu – te dobili  ODBIJENICU !!!!!

Naravno da je odmah razvidno neslaganje vezano uz formiranje grupnih praksi.
Neslaganje zapravo proizlazi iz različitosti ishodnih pozicija.

Različitosti ishodnih pozicija zapravo predstavljaju fundamentalni problem bilo
kojoj administraciji. Administrativni se autizam opire svemu što bi zahtijevalo
odstupanja od jednoobraznih rješenja. Važno je da KoHOM ne pristupi
sagledavanju problema istovjetno administraciji !!  te da se istome ( guranju
jednoobraznih rješenja) argumentirano usprotivi.

Postoje pozicije koje nemaju nimalo logičnosti za osnivanje tj udruživanje u
Grupnu praksu, ali isto tako, (baš poput 3 ambulante u Gračacu), postoje
pozicije koje doslovno organizacijski ( čak ne niti materijalno ) vape za istom
i to poradi niza razloga koji realizirani pozitivno kroz grupnu praksu bitno
pojednostavljuju rad, smanjuju troškove rada, povećavaju dostupnost
zdravstvenoj zaštiti, i ostavljaju prostora samostalnoj organizaciji .

Dakle moj je prijedlog:

Usprotiviti se jednoobraznom rješavanju teme: Grupna praksa od strane
administracije.

Prikazati pozicijske različitosti, a time i potrebe za drugačijim
organizacijskim rješenjima unutar GP – što je nužno PRECIZNO definirati
ugovorima !

Prikazati PRECIZNO sve prednosti ( organizacijske i financijske ) udruživanja u
GP

Ostaviti koncesionarima slobodan izbor glede udruživanja u GP ( ne vidim
razloga da se ambulante pod još uvijek postojećim DZ na logičnim pozicijama za
udruživanje - ne udruže )

Pažljivije prevesti i tumačiti engleski i njemački model GP !!!!

U dogovoru sa KoHOMom- primjenjivo za RH modificirati temelje tih prijevoda,

Konačne ugovore specifično sastaviti zajedno sa nositeljima GP na pojedinim
područjima.

Dakle kao i obično,a  na što smo već navikli plivajući nakaradnostima bivših
administracija, potezi se počinju gurati a bez da se ozbiljno pristupi analizi
situacije i bez da su konzultirani terenski praktičari.  Bojim se da ćemo
ponovno gubiti energiju, ne na kreaciju, već na pokušaje zaustavljanja novih
nedorečenosti i novih promašaja.

Željko Gumzej