[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] GRUPNA PRAKSA-važno

  • From: Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 19 Jul 2012 08:31:26 +0200

PA KADA SU KREATORI ZDRAVSTNE POLITIKE(savjetnici  tipa RS) OSTALI  ISTI
 KOJI  SU PODOBNI ZA SVE I SVAKOJAKE SUSTAVE
reformon hitne koja se pokazala NEUČINKOVITA i SKUPA, a rade samo "hitnoće"
ostao je vakum prostor i naravno da je to najbolje i NAJJEFTINIJE popuniti
sa profesionalcima koji uvijek HOĆE raditi--SLOMovima
mislim da kako je potrebito definirati "košaricu" usluga, onda moramo
definirati i "košaricu" dostupnosti odnosno radnog vremena,
ali
i na listi smo vodili "prepirke" da li raditi i kada par-nepar? što je
GLUPOST
jer za nehitnoće mi moramo samo biti dostupni neke dane u tjednu
poslijepodne da bi NAŠIm pacijentima koji rade u istim smjenama  mogli biti
dostupni
a 14 ili ne znam kolika dostupnost je UGLAVNOM za one koji ZLOUPORABLJUJU
zdravstvenu službu,
jer zašto 14 satna dostupnost ?,
jer ako ćemo po toj logici
onda treba 24 satna