[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: [smartdoctor] GRUPNA PRAKSA-važno

  • From: Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 19 Jul 2012 09:15:54 +0200

kao jedan od priloga u današnjem NL

  *HITNI TRAKT *U SUŠAČKOJ I RIJEČKOJ HITNOJ SLUŽBI KBC-a OD POČETKA SRPNJA
PACIJENTE RAZVRSTAVAJU U PET KATEGORIJA Tek četvrtina pacijenata doista su
hitni
slučajevi<http://novine.novilist.hr/Default.asp?WCI=Rubrike&WCU=285928612863285F2863285A28582859285A2863287A287128632863285E285A285A285A285F285A28632863286328592863G>
 *Ljeti na Sušak dolazi između 130 i 150 pacijenta dnevno,* od kojih oko 60
posto pripada četvrtoj kategoriji, oko 15 posto petoj, *tako da tek oko 25
posto slučajeva spada u prve tri doista hitne kategorije*

*Barbara ČALUŠIĆ, snimio Sergej DRECHSLER*
  [image: Najteži pacijenti nikad nisu bili upitni i oni kreću odmah u
obradu] <javascript:openWindow('aspx/showimage.aspx?id=622272',545,497,'');>
*RIJEKA* >> Sušački i riječki Hitni trakt Kliničkog bolničkog centra Rijeka
od početka mjeseca primjenjuju novi način hitne obrade pacijenata.
Pacijente odmah po dolasku u Hitni trakt trijažna sestra svrstava u jednu
od pet kategorija. Kategorije u koje svrstava pacijente formirane su prema
težini stanja u ...

Dana 19. srpnja 2012. 08:31 Josip Skender <joskender@xxxxxxxxx> je

--
*js*kender