[smartdoctor] Re: [smartdoctor] Re: Fwd: MATCH POINT

  • From: sanja scarpa <sanjascarpa@xxxxxx>
  • To: nova lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>, nova lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 08 Oct 2013 23:38:09 +0200

Upravo to što si i kako si rekao je i moje mišljenje.
Sanja

Od: "Zrinko Karlović" <zrinko.karlovic@xxxxxxxxx>
Za: lista <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
Datum: 08.10.2013 23:30
Naslov: [smartdoctor] Re: Fwd: MATCH POINT

Nadam se da nitko ne vidi ništa spornoga u ovom Dijaninom razmišljanju.  Većina
tema koje bi dolazile u obzir na naše kongrese trajne su, nisu ovisne o
trenutku kao u nekim drugim strukama - nisu u pitanju trenutno aktualne
epidemije, niti trenutne faze ispitivanja lijekova (pogotovo u svjetlu
natjecanja među konkurentskim firmama i sveučilištima), ono što nas zanima
zanimat će nas i za godinu i za pet.  Pa će i autori svake odbijene radionice
imati dovoljno vremena da uzmu u obzir razmišljanja voditelja i recenzenata i
izmijeniti ono što možda uz sve svoje druge obaveze u ovom relativno kratkom
roku nisu mogli. Možda će i u nekoj od sljedećih godina biti manjak tema
(koliko god sad bili u uzlaznoj krivulji ne znači da neće biti i sušnih
perioda) pa će svi dobiti priliku (naravno ipak uz održavanje nekog nivoa).

Osim toga, miješanjem kongresnih i drugih aktivnosti KoHOMa zapravo neki ljudi
skaču sebi u usta.  Jer, ako je Kongres potpuno nevažna, marginalna KoHOMova
zanimacija, zašto onda zla krv, čemu različite stavove oko njega projicirati na
međuljudske odnose i različita mišljenja u temama koje bi, po istima, trebale
biti prioriteti?  Ukoliko je netko nezadovoljan nepriznavanjem svog truda za
Kongres ne bi se trebao vrijeđati, pa niti spominjati tu temu ukoliko zaista
doživljava KoHOM kao udrugu prije svega strukovno-sindikalnog djelovanja.

KoHOM je nastao popunjavanjem sindikalne praznine, budući da mi nemamo nikakve druge mogućnosti zajedničkog djelovanja.  I kako i dalje nemamo svoj sindikat, vlastitu komoru ili bilo koji drugi vid organizacije KoHOM jest, i (po mom mišljenju) morao bi zadržati svoje osnovno usmjerenje, što Kongres ne čini nepoželjnim - naprotiv, no uvjet za njega jest da imamo dovoljno aktivnih ljudi koji se mogu posvetiti i jednom i drugome.  Na vijećima, što je bilo najočitije upravo na posljednjem, mnogo vremena posvećujemo Kongresu, WONCAi, Vascu da Gami itd - i opet, i te kako je poželjno za percepciju KoHOMa i unutar i izvan naše struke da nam stručni sadržaji ne budu zanemareni; no onda treba sastanke Vijeća održavati češće (a zašto i ne bi?) kako ne bismo ostali bez vremena za rješavanje drugih problema.  Jer, iako će mi sad pravovjerno kongresno usmjereni članovi skočiti za vrat, ipak bi oni koji se žele baviti strukom aktivno i/ili pasivno mogli naći i na kongresima drugih udruga (upravo je Dijana istaknula koliko je HDODov kongres napredovao), ali kome će se obratiti kolega sa prozaičnim, prizemnim, plebejskim, svakidašnjim problemima?
Nerijetko nas članovi zabrinuto i nezadvoljno, a još više nečlanovi s visoka,
posprdno prigovaraju pitaju što je uopće KoHOM svih ovih godina učinio.  Pa da
nije učinio i ništa drugo nego dvije stvari, srušio pravilnik o ortopedskim
pomagalima po kojemu smo mi pisali i naočale i slušne aparate, i drugo stvorio
listu na kojoj svatko od nas može postaviti praktična pitanja o lijekovima ili
propisima i sigurno će mu u najkraćem roku stići odgovor (i to ne jedan nego i
šuma, često i proturječnih - ali lakše je birati između nekoliko mogućnosti i
naći pravu nego ne znati odakle uopće početi).  Nadam se da je dovoljno
svjesnih koliko toga možemo upropastiti - ako vam to još nije sasvim jasno,
vratite se na Dijanin mail i čitajte koliko god puta trebalo dok ne shvatite...

Dana 8. listopada 2013. 16:27 Dijana RS <dijana.rs1@xxxxxxxxx
<dijana.rs1@xxxxxxxxx>> je napisao/la:
Poštovane kolegice i kolege, Mislila sam da se neću upuštati u ovu diskusiju i raspravu jer ju stvarno držim bespredmetnom.Kao i prozivku kolega zato što članovi IO-a aktivno sudjeluju u radu kongresa.  Ja mogu samo reći o svom radu tj dijelu radionice. Na našem kongresu ću imati prezentaciju koju sam održala i na ovogodišnjoj WONCI. I samim time mislim da Tanja kao organizator kongresa nije spuštala kriterije kongresa kada je odobrila moje predavanje u sklopu radionice jer je rad prošao i recenziju WONCE.No, prošle godine sam slala rad koji nije bio dovoljno dobar i nije mi palo na pamet prozivati niti organizatore WONCE, niti recenzente zbog toga. A također nije nikome iz moje okoline palo na pamet da traži da se rad nakon odbijanja ipak uvrsti u kongres.....Kolegica je napisala da bi Tanja i Vikica trebale pružiti ruku pomirenja jedna drugoj. Ali, kolege - pa one se nisu posvađale da bi se mirile. Problem je bio samo u kvaliteti rada tj. ono što je recenzent ili recenzentica tražila od rada poštujući pravila pisanja znanstvenog rada. Ako se to ne ispoštuje - radu nije mjesto na kongresu pa makar ta osoba predaje i kolegij o znanstvenom radu. Ovo je slijed mailova koji je bio između Vikice, Tanje i recenzenta-recenzentice. I sve vidimo u tom slijedu njihove komunikacije.....Ostali mailovi su suvišni. Odgovor Vikice je bio sljedeći:
Ma daj Tanja, ja nisam nikakav ludi naučnik već praktičar. Do sada sam već puno
toga prepravila kako si tražila i pola tih zahtjeva ne razumijem. Valjda je
važniji sadržaj od forme. Ako će proći u redu, a ako neće, opet u redu. Briga
me. A tko su ti recezenti? Što oni znaju, a ja ne znam?
Pozdrav ( neću više ništa mijenjati)
Vikica, na svu sreću (ali, sreća, gle traje kratko) šalje ispravak sa sljedećim
tekstom
Draga Tanja! Recenzija je u redu. Neke stvari sam uvažila, druge nisam, ne zato što nisu u redu, već zato što bi tražilo dodatna istraživanja, a sada nemam vremena. To bi skoro mogla biti nova tema (istraživanje o liječenju o ordinaciji OM, statistika - ne bih to mogla napraviti na brzinu, i sada bi mi to bio veliki posao).
Hvala na primjedbama.
Nadam se da će sada predavanja biti prihvatljivo.
Pozdrav Vikica

A recezent/ica komentira „ispravak“ sljedećim riječima:
Draga Tanja,
Autorica nije gotovo ništa ispravila,a bome ni dopunila, osim redoslijeda
autora, što je prilično bezobrazno i prema tebi i prema recenzentu. Rad nije
napisan prema uputama, a ti vidi. Bilo bi šteta da Zbornik bude ispod razine
HUOM-a, DNOM-a i HDOD-a. S druge strane treba motivirati kolege da pišu radove,
pa neka se vidi tko kako piše.
 Da li kolege stvarno misle da bi sad Tanja trebala popustiti pred pritiskom i
cijelim ovim negativnim događanjima na listi i uvrstiti rad u program? I kako
bi to izgledalo ostalim kolegama čiji su radovi odbijeni i nisu dizali galamu
zbog toga. Ako pitate o tim drugim kolegama čiji su radovi odbijeni-ima nas
takvih. I ja sam trebala zajedno sa kolegicom pedijatricom imati nešto o
bulimiji i anoreksiji nervosi. Pa nemamo ovaj puta. I niti jedna od nas to nije
zamjerila Tanji.Tanja me je obavijestila usmeno. I upravo to usmeno
obaviještavnje je njena pogreška. Tako je i Vikici u Đakovu rekla da će rad
biti uvršten AKO ga poporavi. A Vikica sama najbolje zna jel ga prepravljala
nakon toga ili nije. I sama je mogla izvući zaključak iz svega.Mislim da je
Tanja izvukla pouku iz ove priče, a to je da uvijek mora postojati pisani trag
o svemu jer ljudi različito tumače usmeno izražavanje. Ja ću zajednički rad sa
kolegicom pedijatricom prirediti za naš slijede
ći kongres ( ako će ga nova postava IO-a održavati obzirom ih kongresi ne
zanimaju, nego samo sindikalne stvari- tako se Vikica izjasnila prilikom
posjeta Ines i njenoj ordinaciji i predstavljanju njihovog potencijalnog IO-a).
Isto preporučam i ostalim kolegama čiji su radovi sada odbijeni. Dajte si truda
i napravite to onako kako to od nas traže naši recenzenti. I molim sve kolege i
kolegice da prestanu s negatvim nabojem na ovoj listi.Prošli vikend sam bila
kao službeni predstavnik KoHOM-a na kongresu HDOD-a. Kongresu čija je kvaliteta
bila loša prošle godine. Ali ove godine je taj kongres bio mjesto pozitivnih
događanja, pozitivnih naboja i enegrije. I kongres je bio pun kvalitetnih
predavanja.I tamo sam prilikom pozdravnog govora rekla da je krajnje vrijeme da
sve udruge sjednu zajedno i da zajedno počnemo krojiti našu budućnost. No,
očito sam krivo rekla jer koliko vidim već je u KoHOM-u toliko zle krvi i
negativnosti, taštine i licemjerstva da sam
 KoHOM ne može više sam sa sobom, a kamoli sa ostalim udrugama. Kolegice i
kolege, pozivam vas sve da dođete na Skupštinu KoHOM-a 13.10.2013. u 17 sati i
da odradimo tu Skupštinu dostojanstveno bez obzira na njen konačni ishod tj.
postavku IO-a koja će izaći s nje.  Pokažimo i sebi i ostalima da su naše
različitosti ono što nas označava, ono što smo mi sami i da smo spremni
tolerirati kolege upravo u toj njihovoj različitosti. Da smo akademski
obrazovana grupa ljudi koja cijeni demokraciju i različitost stavova i
mišljenja, ali je u potrebnom trenutku i samokritična. I molim Vas, ne
dozvolimo da se naša udruga pretvori u udrugu koja njeguje demokratičnost samo
na papiru. Dajmo različitosti i ideja i ljudi. Prisjetimo se kako smo nekada
govorili da udruga u kojoj je jedna osoba i predsjednik udruge i predsjednik
Povjerenstva za PZZ, pomalo smješna jer ista osoba odlučuje o svemu i da mi to
nećemo dopustiti jer ćemo uvijek imati ljude koji su ra
zličiti....Bez obzira na sve kavlitete takve osobe. No, ipak trebamo različite
ljude i različita mišljenja....Nemojmo zaboraviti tu ideju....Nemojmo da nam se
dogodi HUOM.... Ugodan dan i sretan put do Solarisa.... Dijana

Dana 8. listopada 2013. 13:52 Morena Butković <morena.butkovic@xxxxxxxxxxxx
<morena.butkovic@xxxxxxxxxxxx>>je napisao/la:

Dajem podršku Tanji u nastojanju  podizanja kvalitete radova , više nismo
početnici i pozitivno je postavljati si sve više ciljeve , ali se slažem sa
Sanjom Č. i mislim da bi to bilo i najbolje kompromisno rješenje bez
nepotrebnog zaoštravanja situacije upravo zbog turbulentnog trenutka u kojem
jesmo.
Budući da Tanju doživljavam kao zrelu osobu , optimistički očekujem ovaj
kompromis.
Lp m

Od: Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx <vikica.krolo@xxxxxxxxx>>
Za: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>>
Datum: 06.10.2013 15:00
Naslov: [smartdoctor] Fwd: MATCH POINT

Šalje: "Vikica Krolo" <vikica.krolo@xxxxxxxxx <vikica.krolo@xxxxxxxxx>>
Datum: 5. 10. 2013. 20:25
Predmet: MATCH POINT
Prima: "smartdoctor" <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>>
Kopija:

Od prvog Kongresa KoHOM-a aktivno sudjelujem u njegovom radu.
Kako nisam samo liječnik opće medicine, (privatna ordinacija sa UZV i
EKG-om), već i grupni psihoanalitičar, od početka sam nastojala dati svoj
doprinos uspjehu KoHOM-a i kroz Kongrese.
Na prvom Kongresu 2010.g. sam napisala radnju Depresija u liječnika
obiteljske medicine, koja je bila prihvaćena i na Psihijatrijskom kongresu
u Šibeniku iste godine, gdje sam održala prezentaciju.
Prošle godine na Bolu, imala sam sa kolegicom Meri V. zajedničko predavanje
o vrstama psiholoških terapija koje mogu naučiti i raditi i LOM-ovi
(usporedba između analitičke i KB terapije).
Bila sam i glavni organizator zabavnog života Kongresa na Bolu.
U Splitu smo, do sada organizirali tri radionice za KoHOM; o fizikalnoj
terapiji (Vjeka), KMAT (Lazić) i Inkontinencija (Ljiljana).

Za ovaj Kongres sam dobila za psihijatrijski dio temu: Nesanica.
Da bih temu učinila zanimljivom, dogovorila sam s prof.dr Zoranom Đogašem,
voditeljem Centra za poremećaj spavanja, predsjednikom europskog i
hrvatskog somnološkog društva, prof. na Med.fakultetu, i psihijatricom i
psihoterapeutkinjom iz Šibenika dr Ivanom Ćevid, zajednički rad.
Trebali smo imati predavanje, radionicu o tumačenju snova, i Balint grupe.

Pripremala sam se  6 mjeseci.
(U izvještaju sa Vijeća u Biogradu je napisano da je za Kongres jedino SD
županija sve na vrijeme najavila i pripremila)
Izgledalo je sve dogovoreno, iako je u zadnjih mjesec dana moje predavanje
stalno vraćano na doradu, prof. Đogaš je bio zadovoljan s njim, ali nekome
nije valjalo.

I bez ikakve pismene najave - ništa od svega se nije našlo u programu
Kongresa.
NITKO ME NIJE OBAVIJESTIO!
Ako ne valja predavanje??? (predavanje odobreno od strane prof.Đogaša), a
što ne valja radionici o tumačenju snova ili Balint grupama (odobreno od
strane prof Moro).
(Ovo mi sliči na ponašanje IO-a vezano za potpisivanje  ugovora - cijelo
vrijeme izgleda da će biti jedno, a onda u zadnji trenutak nova odluka, pa
se ti čudi što je to bilo).

A nisam u pitanju samo ja, već i prof.Đogaš i dr Ćevid, koji su napravili
svoj raspored prema Kongresu.

I sad vi recite, plaćamo li  moji kolege Đogaš, Ćevid i ja,  moj angažman
kao predsjednice KoHOM-a SD županije, koja traži smjenu IO-a (ubijte
glasnika!).
(Neću se ponavljati da to nije isključivo moja, ili Merina odluka, već glas
članstva jedne od najbrojnijih i najbolje organiziranih podružnica).

Uz to, ja sam angažirala i nutricionisticu Olju Martinić za predavanje o
prehrani.
Ugostit ćemo u Splitu 7 mladih kolega VdG (ako ih ima oko 22, onda je
trećina u Splitu).
To niste dirali, jer vam tako odgovara?

P.S.  Svi smo mi MAGARCI!

                                                          DON QUIJOTE