[smartdoctor] Re: glavarina

  • From: Vikica Krolo <vikica.krolo@xxxxxxxxx>
  • To: smartdoctor <smartdoctor@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 May 2013 18:05:05 +0200

Nepotpisnici su dobili po starom glavarinu, sa administrativnom pristojbom
i cezihom, ali umanjenu za ona 3,5% (ima svakako elemenata za tužbu, jer je
išlo 3,5% na cijelu glavarinu, a ne na bruto plaće).
Potpisnici su dobili po novom ugovoru. Zadovoljni?
A, mislim da nitko nije dobio DTP postupke. Svima vraćeni računi uz
nebulozna objašnjenja (naši programeri ne znaju u čemu je greška u
računima).
Očito je da država nema novaca, i svima se loše piše, ali se pokušava
održati privid "pravne države" - dakle, isplaćivanje po potpisanim i
važećim ugovorima, a odgađanje plaćanja DTP- a uz razne izlike.
I piloti i stjuardese se bune da im ne umanjuju prava (ne traže više, već
da im se zadrži plaća po starom) - podsjećaju li vas na nekoga?

Dana 16. svibnja 2013. 15:53 dr Zlatko Sušanj <zlatko.susanj@xxxxxxxxx> je